En nykter helg...

Jag har denna helg inte förtärt någon alkohol alls. I vissas öron kan detta låta helt normalt men i andras inte. I mina öron låter det helt orimligt egentligen. Tror inte att det har hänt en gång sen jag flyttade hit. Det låter ganska tragiskt men det är ganska "normalt" här. Jag har läst någonstans att de flesta studenterna har alkoholvanor som alkoholister under sin studenttid men att de sen får jobb och kommer ur denna miljö. Jag börjar nästan tror att det är sant. Men denna helg som har gått i nykterhetenstecken avslutades idag med ETT glas rödvin och Da vinci-koden. Låter inte det sofistikerat så säg!

I är det måndag på vad jag tror kommer att bli en händelserik och spännande vecka här i Växjö. Vill inte säga för mycket men rapport kommer!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Låter spännande! Väntar spänt på rapport:) Angående julklappar: Med tankte på att vi lånar pengar av staten för bröfödan tror jag oxå att vi slopar dem i år! Ha en bra vecka, kramar

2008-11-24 @ 07:16:45
URL: http://bellalilla.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är väl bara en mamma som till fullo kan uppskatta ett sådant här blogginlägg!!

Jag håller tummarna för veckans händelser och förväntar mig snabb rapport på mobilen!!!

puss puss

2008-11-24 @ 08:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0