En oas i vardagen

Nu har jag varit igång och pluggat nästan hela tiden sen halv tio i morse. Mitt huvud har blivit potatismos och jag fattar inte så mycket längre. Läser en bok om kommunikationsteorier av lätt  världens tråkigaste man John Fiske. Även sämst i världen på att förklara. Så nu ni mina vänner ska jag alldeles snart ta mig en paus och gå och basta! Det ska bli helt underbart att få sitta där och svettas och riktigt känna hur jag blir ren och som en ny människa. För att senare ikväll ha ännu en dejt med Mr Fiske. Jag har gjort upp ett lässchema för veckan som jag ska försöka följa för att det inte ska bli så stressigt nästa vecka och för att jag ska få vara helt ledig i helgen!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha! Mr Fiske har jag också läst. Mindre upphetsande!! Kramar

2008-11-28 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0