Me? I'm the President!

Ojojoj nu har karusellen börjat och jag sitter med. I dag var det årsmöte och en ny styrelse skulle väljas in. Och jag blev invald som ordförande. Det känns otroligt roligt och ärande att de valde in mig, emn samtidigt är jag väldigt nervös. Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Vad kommer att krävas av mig? Men det är det som är spänningen i det hela, jag har ingen aning. Det hela firades med en måltid på MAX. Mycket gott!

En mycket bra dag! Blivit ordförande, ätit på MAX och fått CSN! Inget att klaga på!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis!!! Jag sa ju att det skulle gå bra! Jag är övertygad om att du kommer att vara perfekt som ordförande!



Kram Joppe

2008-11-26 @ 08:09:08
Postat av: calleballe

Fyfan va värt med en måltid på MAX, nu blev jag avundsjuk! sköljdes det ner med champis månntro ;)? Grattis till ordförandeposten, den tror jag du kommer sköta finfint!

2008-11-26 @ 09:32:44
URL: http://carlpedal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis! Kul kul. Det kommer gå som en dans, även fast livet inte är en dans på rosor alltid. Nä, nu får dom ta och lägga ner den här stadskuppen så jag får komma hem och träffa dig!

Puss puss

2008-11-28 @ 08:49:31
URL: http://kojanskoja.blogg.se/
Postat av: isabell

Tjohoo! Jag VISSTE att det skulle gå bra, jag är så stolt över dig min vän! Jag ringer imorrn och kollar läget:) puss

2008-11-29 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0