Fint vin för en fin dam!

Fredag eftermiddag och jag tvättar och planerar att göra storkok. Hej! Jag heter Martina jag är 65 och vill ha det fint till helgen! Nä så illa är det inte. En ost och vinkväll kommer att komma om nån timme följt av en utgång. Jag sitter här och funderar på vilket vin jag ska dricka. Rött skulle ju naturligtvis vara det godaste men jag vet inte om Din Simon (12kr/L) är min vän längre, jag kanske ska spara honom lite tills jag inte är i bråk med honom längre. Jag har en flaska vitt också osm jag fick när jag fyllde år av killarna i klassen. Kollade nyss upp det på nätet, det kostade 120kr. Det måste ju vara jättegott! Jag tror aldrig att jag har druckit så fint vin! Vilken tur att jag inte bara har tagit det nån onsdag för att jag inte haft något annat, det hade inte känts bra. Så nu har jag en liten intressekonflikt om vilket vin jag ska ta. Men jag antar att det blir Don Simon igen! Men kanske ett glas tilll soppan jag ska koka, det vore väldigt gott!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bell

Don Simon, låter som det ligger i klass med Husets! Mycket alkohol för lite guld:) Risken finns dock att det aldrig kommer ett tillfälle då det känns rätt att öppna en så "fin" flaska som den som kostar 120 kr.. Hoppas Simon behandlade dej väl igår!

Kram

2008-10-25 @ 08:16:18
URL: http://bellalilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0