Första kursen avklarad!

I går hade vi vår avslutande redovisning för denna kurs. 3 hp introduktionskurs. Skönt att vara klar med det första som har varit ganska flummigt för att på måndag börja på riktigt på humaniora. Det kommer nog att bli jobbigt, men den inställningen kan jag ju inte ha redan innan jag har börjat. Det går inte. Så i går hade vi fest för att vi var klara med det första. Jag tog på mig att ha förfest, vilket var väldigt lyckat. Mycket folk och trevligt var det. Sen begav det sig till stallarna där det intogs utliggare alkohol för att senare på natten raggla hem till sin härliga säng och sova. Det  var en jätterolig kväll! I kväll ska vi ha lite tjejkväll och äta tacos. Jag är sjukt hungrig. Sen ska vissa gå ut, men jag har inte bestämmt mig ännu. Skulle behöva läsa på söndag och då inte vara bakis. Så det blir nog lugnt i kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till de första högskolepoängen! Men du får nog förklara dig lite här. Vad är stallarna? Och framförallt, vad är uteliggarealkohol? Klart man kan gå ut för att sedan plugga dan efter. Se bara på mig som var ute till 4.30 och idag ska skriva klart min assignment. Det är vad jag kallar spänning i vardagen! Puss

2008-09-14 @ 05:16:01
URL: http://kojanskoja.blogg.se/
Postat av: Bell

Grattis till att ha klarat delmål 1, nu kommer det bara att rulla på och innan du vet ordet av är du klar:) Så vad jag ville komma fram till var; NJUT av studietiden!! Kramar

2008-09-15 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0