Min värsta mardröm!

I dag hörde jag på radion att min värsta mardröm har slagit in men för någon annan stackare. Tur för mig men jag känner att jag nu står först i kön till denna händelse. Så nu gäller det att vara vaksam för min del! Det var en kvinna i Helsingborg (Johanna jag kommer nog inte kunna hälsa på dig igen) som blivit på hoppad och misshandlad av två katter. Hon blev så svårt skadad att hon var tvungen att uppsöka sjukhus. Jag blev otroligt skärrad när jag hörde det. Det är alltid det jag tänker när jag går förbi en katt eller egentligen bara ser en katt att den ska ta sats och hugga mig i strupen och sitta kvar där och jag springer och springer och gör allt för att katten ska släppa men den släpper inte utan den gräver sina klor djupare in i min strupe tills ja jag inte orkar mer och lägger mig ner för att hoppas på det bästa. Jag har länge fått höra att denna föreställning är överdriven och att det aldrig skulle hända. Men nu ni, nu har det hänt! Jag är nu ännu räddare för dessa lömska djävulens utsända än vad jag var innan. Det betryggande i situationen är att kvinnan överlevde och att katterna nu är polisanmälda! Jag hopppas att de åker in på livstid för mordförsök och att det blir någon slags gruppbestraffning för alla katter så att de inte kan visa sig ute så länge jag lever!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bell

Ojojoj.. det här är en stor dag, hu har vi ändå bevis på att djur är ONDA!! Min mardröm liknar din men kattskrället gräver istället klorna i min blottade fotknöl när jag cyklar förbi den... Livet är fyllt av lurande faror!

2008-09-29 @ 12:36:58
Postat av: Bell

Har återupplivat bloggen igen btw:)

2008-09-29 @ 16:04:36
URL: http://bellalilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

I fotknölen Isabell? haha

Martina, du får vara en scout och alltid vara redo. Med en kattstrypare!

Puss

2008-09-30 @ 01:37:57
URL: http://kojanskoja.blogg.se/
Postat av: prood

Roligt nog så har jag samma fobi för detta lömska vidriga djur! Häromdagen när jag gick hem lite sent på kvällen blev jag förföljd av en kattjävel. Efter många hårda STAMP i backen och en massa sscchhas-ljud så slutade det med att jag sprang sista biten, jag var helt skärrad när jag kom hem.. Inbillar mej oxå att katten ska anfalla mej och döda mej på fläcken med sina vassa klor & tänder...!

Skönt att höra att man inte är ensam:) Kram

2008-10-07 @ 09:48:07
Postat av: PROOS

Ska naturligevis stå prooS inte prood!

2008-10-07 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0